Základní informace
Veškeré provedené objednávky na tomto e-shopu jsou považovány za
závazné. Objednávky jsou vždy potvrzovány formou e-mailové zprávy
zaslané na e-mail objednatele.
Registrace
Registrace je umístěna v pravé horní části stránek. Stačí pouze
vyplnit povinné údaje a zvolit tlačítko „registrace“. Před každým
dalším nákupem se registrovaní zákazníci přihlašují.
Jak nakupovat
- Zboží je řazeno v jednotlivých kategoriích v levém sloupci.
- Pro rychlý výběr konkrétní položky vybraného sortimentu lze využít
v pravé horní části obrazovky možnost
„vyhledat“.
- Zboží se přidává do nákupního koše kliknutím na tlačítko
s nákupním košíkem.
- Kliknutím na ikonu v pravé horní části obrazovky „nákupní
košík“ získáte přehled o výrobcích, které jsou vybrány pro
objednávku.
- Pokud chcete nějaké zboží z nákupního košíku odebrat, stačí
kliknout na odkaz „odstranit“.
Odesílání objednávky probíhá ve třech krocích:
- Zadání osobních údajů
- Volba způsobu platby a převzetí
- Potvrzení objednávky
Zrušení objednávky ze strany prodejce.
Pokud kupující uvedl v objednávce platbu předem a tato platba není do
5 dnů od zadání objednávky zaplacena, objednávka se automaticky ruší
jako nevyřízená.
Poškození zboží přepravou
I přes maximální péči řidičů se při přepravě občas něco
škrábne nebo promáčkne. S vaší pomocí to ale co nejdříve
vyřešíme.
Poškozený obal
Při doručování zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud
bude jevit známky poškození, máte na výběr ze dvou možností:
- zboží nepřebírejte a kontaktujte nás na telefonním čísle
733 192 052
- napište do přepravního protokolu, že zboží přijímáte s výhradou a
uveďte, že je obal poškozený
Pokud zjistíte poškození výrobku až po rozbalení, postupujte podle
návodu níže.
Poškozené zboží
Pokud po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, neprodleně nás
kontaktujte na Info@prumyslovve-cistice.cz,
nebo na telefonním čísle 733 192 052. Nevyhazujte ani obalový
materiál. My s vámi vzniklou situaci vyřešíme.
Co je třeba připravit?
- Identifikační údaj – číslo objednávky nebo jméno, na které bylo
zboží objednáno.
- Popis a rozsah poškození
- Fotografie poškození
- Fotografie obalového materiálu (nevyhazujte ho, k vyřešení situace
bude také potřeba)
Technické informace poskytujeme na základě našeho nejlepšího vědomí
a svědomí.
Jejich obsah, pokud jde o zpracování a používání nezakládá právní
závazek, protože jsou mimo možnosti našeho vlivu.