1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní
podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) Průmyslové
čističe s.r.o. IČ: 29446716 se sídlem: Zahradní 1553, 735 41 Petřvald,
e-mail: info@ prumyslove-cistice.cz, telefon: +420 733 192 052, Web: www.prumyslove-cistice.cz (dále jen
„prodávající“).
1.2. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti
prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji
podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské
činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní
umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese www.prumyslove-cistice.cz (dále
jen: „internetový obchod“).
1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní
smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před
ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.4. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém
jazyce.
2.1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a
jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu
internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané
hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží,
jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou
poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou
jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje
sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
2.2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového
obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít
kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
2.3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech
spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených
s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze
v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České
republiky.
2.4. Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat,
nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.
3.1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních
prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na
internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující
sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí
registraci v internetovém obchodě, při zadávání objednávky si kupující
vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
3.3. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a
měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku. Údaje uvedené
v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou
platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém
formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami.
3.4. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu
potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při
objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za
uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky
prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky
prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou
adresu kupujícího.
3.5. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce
nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu
pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní
smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením
kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou
adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
3.6. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující
může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení
o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku
telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený
v těchto obchodních podmínkách.
3.7. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně
prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo
v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu
zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu
bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto
obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez
zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou
nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a
kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí
kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.
3.8 . Na zboží objednané a zakoupené na www.prumyslove-cistice.cz
poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od doby dodání zboží.
3.9. Délka záruční doby na veškerý sortiment zakoupený prostřednictvím
www.prumyslove-cistice. se stanovuje
na 24 měsíců ode dne převzetí kupujícím.
4.1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém
obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze
svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání
zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
4.2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je
kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje
uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně
povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při
objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
4.3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a
heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací
nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese
odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími
osobami.
4.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu
třetím osobám.
4.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména
v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá,
či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a
těchto obchodních podmínek.
4.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být
dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu
hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
5.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle
kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího vedený u FIO
Banky, bezhotovostně platební kartou, bezhotovostně převodem na účet
prodávajícího prostřednictvím platební brány ComGate, dobírkou
v hotovosti při předání zboží, v hotovosti při osobním odběru.
5.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu
náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li
dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží.
5.3. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí
zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná před
odesláním zboží.
5.4. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje
kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických
plateb.
5.5. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit
kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní
účet prodávajícího.
5.6. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či
jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není
zálohou.
5.7. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit
kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do
48 hodin
5.8. Zboží je kupujícímu dodáno:
na adresu určenou kupujícím objednávce
prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující
určil
osobním odběrem v provozovně prodávajícího
5.9. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží
5.10. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a
převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení
objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na
základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a
případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.11. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo
určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží
při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno
zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno
v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným
doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem
doručení.
5.12. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto
neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu
svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující
zásilku od přepravce převzít.
5.13. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu.
Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
5.14. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé
kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však
převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu
zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo
okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu
s kupní smlouvou tak neučinil.
6.1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou
činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
6.2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů: ode dne převzetí
zboží, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem
smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne
převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná
opakovaná dodávka zboží.
6.3. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy: poskytování
služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před
uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá
právo na odstoupení od smlouvy, dodávce zboží nebo služby, jejichž cena
závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy, dodání
alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů
a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na
vůli prodávajícího, dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání
kupujícího nebo pro jeho osobu, dodávce zboží, které podléhá rychlé
zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno
s jiným zbožím, dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující
z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, dodávce
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní obal, dodávce novin, periodik nebo časopisů, dodání
digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán
s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro
odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
6.4. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat
prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
6.5. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový
formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení
od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu
prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající
potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
6.6. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit
prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to
i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu
obvyklou poštovní cestou.
6.7. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající
bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny
peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal,
a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté
peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující
souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
6.8. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání
zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu
náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu
nabízenému způsobu dodání zboží.
6.9. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen
vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu
kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
6.10. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené,
neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu.
Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn
jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní
ceny.
6.11. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu
vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo
dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající
bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené
v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od
kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání,
které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem,
popřípadě způsobem určeným kupujícím.
6.12. Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo
její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se
již nevyrábí nebo nedodává zboží bylo před expedici vadné (poškozené)
nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě,
že kupující zaplatil již část kupní ceny nebo celou kupní cenu, bude mu
tato částka vrácena zpět.
6.13. Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží
označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží
již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena
výrazně změnila a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy
neakceptuje. Prodávající kupujícího o této situaci informuje. Byla-li
část nebo celá objednávka uhrazena, budou kupujícímu peníze vráceny.
7.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí
nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy
kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly,
a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo
výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a
na základě reklamy jimi prováděné, se zboží hodí k účelu, který pro
jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu
obvykle používá, zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému
vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného
vzorku nebo předlohy, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti, zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
7.2. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží
kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne
u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto
ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro
kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho
obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí
kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.3. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit
reklamaci a požadovat: výměnu za nové zboží, opravu zboží, přiměřenou
slevu z kupní ceny, odstoupit od smlouvy
7.4. Kupující má právo odstoupit od smlouvy: pokud má zboží podstatnou
vadu, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad
po opravě, při větším počtu vad zboží .7.5. Prodávající je povinen
přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace
možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je
povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo
uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace
kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání,
případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7.6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci
ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se
nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná
k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být
vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace,
pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné
uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a
kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění
reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího
(uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
7.7. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku
reklamace.
7.8. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující
před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu
sám způsobil.
7.9. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu
účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním
reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě
do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
7.10. Volbu způsobu reklamace má kupující.
7.11. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění
se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele.
7.12. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností
prodávajícího za vady upravuje reklamační řád prodávajícího.
7.13. Zboží nezasílat na dobírku (dobírky nepřijímáme).
8.1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně
doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
8.2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu
uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje
kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém
účtu nebo v objednávce.
9.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy
je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15,
120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení
sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím
z kupní smlouvy.
9.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.
524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů
on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě
živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své
působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
10.1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním
řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje
mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem
České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající
z obecně závazných právních předpisů.
10.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
10.3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména
autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů,
grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží
prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat
webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
10.4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku
zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití
v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání
internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv
na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo
třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít
programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a
užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení
takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
10.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve
smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
10.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována
prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
10.7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či
doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po
dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
10.8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení
od smlouvy.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 16.1.2022.
1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu. 1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření smlouvy a v případě uzavření kupní smlouvy kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží. 1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat společnost Průmyslové čističe s.r.o. Zahradní 1553, 735 41 Petřvald IČ: 29446716, Email: info@prumyslove-cistice.cz, Tel: +420 733 192 052 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, nebo emailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností. 1.4 Veškerou listinnou a balíkovou korespondenci zasílejte výhradně na adresu provozovny: Průmyslové čističe s.r.o. Zahradní 1553, 735 41 Petřvald 1.5 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve. 2.2 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. 2.3 Pokud jste požádal(a), aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy jste nás informoval(a) o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát (zde podnikatel vloží jméno a příjmení/obchodní firmu, adresu sídla a případně faxové číslo a e-mailovou adresu podnikatele): Oznamuji/oznamujeme (), že tímto odstupuji/odstupujeme () od smlouvy o nákupu tohoto zboží ()/o poskytnutí těchto služeb () Datum objednání ()/datum obdržení () Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů Adresa spotřebitele/spotřebitelů Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) Datum(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
I. Základní ustanovení
Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je společnost Průmyslové čističe s.r.o., IČ 29446716, se sídlem Zahradní 1553, 735 41 Petřvald (dále jen: „správce“).
Kontaktní údaje správce jsou
adresa: Průmyslové čističe s.r.o., Zahradní 1553, 735 41 Petřvald email: info@prumyslove-cistice.cz telefon: +420 733 192 052
Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a, nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.
IV. Doba uchovávání údajů
Správce uchovává osobní údaje
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
V. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
Příjemci osobních údajů jsou osoby
podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, zajišťující služby provozování e-shopu (Shoptet) a další služby v souvislosti s provozováním eshopu, zajišťující marketingové služby.
Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.
VI. Vaše práva
Za podmínek stanovených v GDPR máte
právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.
VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů
Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. Závěrečná ustanovení
Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 16.1.2022.
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím). Veškerou listinnou a balíkovou korespondenci zasílejte výhradně na adresu: Průmyslové čističe s.r.o. Zahradní 1553, 735 41 Petřvald
Adresát (prodávající): Internetový obchod: www.prumyslove-cistice.cz Společnost: Průmyslové čističe s.r.o. Se sídlem: Zahradní 1553, 735 41 Petřvald IČ: 29446716 E-mailová adresa: info@prumyslove-cistice.cz Telefonní číslo: +420 733 192 052
Spotřebitel: Moje jméno a příjmení: Moje adresa: Můj telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) Vážení, dne ()
jsem ve Vašem obchodě () vytvořil objednávku (specifikace objednávky
viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (* zde je třeba
vadu podrobně popsat ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím
způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ;
například – „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji
o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních
dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení
o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem
reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení
data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy
a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv
výměnu). • Datum objednání ()/datum obdržení () • Číslo
objednávky: • Peněžní prostředky za objednání, případně i za
doručení, byly zaslány způsobem () a budou navráceny zpět způsobem
(v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ()
• Jméno a příjmení spotřebitele: • Adresa spotřebitele: • Email: •
Telefon: (*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis) ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci. Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.